Za ljubitelje klasičnih avtomobilov in moto športa, še posebej Fiata 125p, je to izjemno leto. Textar praznuje 50. obletnico postavljanja treh svetovnih hitrostnih rekordov v nenehni vožnji s strani posadke edinstvenega poljskega fiata 125. Pri tem poskusu so bile uporabljene ploščice Textar.


Junija 1973 je poljski fiat 125p, ki ga je vozilo osem vodilnih poljskih voznikov relija, na čelu Sobiesław Zasada, podrl tri svetovne rekorde v vožnji na dolge razdalje. Letos smo obeležili 50. obletnico tega dogodka. To je pomembno tudi za znamko Textar. Rekordni Fiat je bil opremljen z zavornimi ploščicami te znamke, kar je bilo ključnega pomena za uspeh celotnega projekta.

Na Poljskem ni bilo ovalne steze, na kateri bi lahko opravili test. Za lokacijo vožnje je bil zato izbran 30 km odsek stare betonske avtoceste južno od Vroclava. To je pomenilo dodaten izziv za organizatorje in voznike. Ovalna steza omogoča gladko vožnjo brez zaviranja. Na zaprtem odseku avtoceste na Poljskem pa je moral avto za ravnim odsekom avtoceste močno zavirati, da je lahko polkrožno obrnil, nato pa odbrzel proti drugemu polkrožnem ovinku.

Zahvaljujoč ploščicam Textar je na stotine takšnih ekstremnih zaviranj ustvarilo senzacionalne rezultate in omogočilo postavitev treh svetovnih rekordov v vožnji na dolge razdalje: 25.000 kilometrov, 25.000milj in 50.000 kilometrov. Povprečna hitrost na slednji razdalji je bila138.270 km/h. Čas potovanja je  bil 361ur, 36 minut in 39 sekund.

Poleg Sobiesława Zasade, ki je bil začetnik in vodja projekta, so pri podiranju rekorda sodelovali: Jerzy Dobrzański, Andrzej Jaroszewicz, Robert Mucha, Ryszard Nowicki, Marek Varisella in Andrzej Aromiński. V poznejši fazi se je utrujenim voznikom pridružil tudi Franciszek Postawka, kar je omogočilo skrajšanje trajanje izmene in ohranjanje visoke, rekordne hitrosti.

Sodelovanje v uspešnem izzivu s sodelovanjem Poljskega Fiat-a125 je pomemben dogodek za našo blagovno znamko. Po pričevanju voznikov je uporaba delov Textar resnično vplivala na uspeh testa in postavitev rekorda povprečna hitrost.  Zaradi tega smo močno predani letošnji obletnici. Predvsem zato, ker so med ljubitelji starih, klasičnih avtomobilov tudi lastniki novih avtomobilov. Direktorica podružnice TMD Friction Service na Poljskem, Joanna Kreželok, pravi, da je to priložnost, da predstavimo ponudbo naših izdelkov in rešitev na področju zavor za osebna vozila.



O TMD Friction


TMD Friction, hčerinska družba v stoodstotni lasti Nisshinbo Holdings Inc., je vodilni svetovni proizvajalec zavornega materiala za avtomobilsko industrijo in industrijo zavor za OE in poprodajni trg. Poleg zavornih ploščič in bobnastih zavornih oblog za osebna in gospodarska vozila, portfelj izdelkov podjetja vključuje zavorne ploščice za dirkalni program in material za industrijo. TMD Friction oskrbuje svetovni trg rezervnih delov z blagovnimi znamkami Textar, Mintex, Don, Pagid, Cobreq, Nisshinbo in Bendix. TMD Friction se razvija in proizvaja tudi zavorne materiale za industrijo pod blagovno znamko Cosid. TMD Friction Group je na štirih lokacijah v Nemčiji, poleg tega je prisoten tudi v drugih državah v Evropi, ZDA, Braziliji, Mehiki, na Kitajskem in Japonskem in ima 4.500 zaposlenih po vsem svetu.

Več informacij je na voljo na www.tmdfriction.com