Spoštovani, ker so v času epidemije vse naše maloprodajne trgovine ZAPRTE, vas prosimo, da naročanje opravljate na našem spletnem portalu bartog.si, oziroma pokličete v eno izmed poslovalnic Bartog in se dogovorite o dostavi. Hvala za razumevanje.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kakšen je postopek za naročilo pnevmatik?

  1. Poiščite homologacijski list in preverite katere pnevmatike so dovoljene za vaše vozilo ali na vozilu preverite katera dimenzija pnevmatik je nameščena na vozilu;
  2. vpišite željeno dimenzijo v iskalnik pnevmatik in poiščite pnevmatike;
  3. iz prikazanih izdelkov izberite pnevmatike, ki vam ustrezajo in željeno število dodajte v nakupovalno košarico;
  4. po zaključku izbora si oglejte košarico in preverite, če je vsebina taka, kot želite, lahko spremenite količino ali odstranite izdelke;
  5. nakup nadaljujete s prijavo v spletno trgovino ali z registracijo, v kolikor nakupujete prvikrat;
  6. pri registraciji morajo biti vsa polja, označena z * , obvezno izpolnjena, zlasti polje za kontaktni telefon in elektronsko pošto, saj vas lahko v tem primeru obvestimo v primeru, da je pri naročilu prišlo do težav;
  7. izberite način dostave in plačila;
  8. zaključite nakup z oddajo naročila.

Ali je mogoča dostava na drug naslov?

Dostava znotraj območja Slovenije je mogoča na poljuben naslov, pri tem pa je potrebno biti pozoren, da tisti, ki bo za vas prevzel izdelke ne bo nepripravljen. V primeru, da je naslov dostave različen od vašega domačega, le to vpišite v predvidenem koraku pri izdelavi naročila.

Kdaj izvem točen termin dostave?

V primeru, da so izdelki na zalogi bo vaše naročilo dostavljeno v večini primerov naslednji delovni dan. V primeru, da izdelka trenutno ni na zalogi pa vas bomo o točnem datumu dostave obvestili preko kontaktne telefonske številke. Izdelki se običajno dostavljajo med 8.00 - 16.00 uro. Natančen čas dostave je odvisen od okoliščin, se je pa seveda z našimi pogodbenimi partnerji mogoče tudi dogovoriti za željen čas dostave.

Ali lahko izdelke prevzamem tudi osebno?

Naročene izdelke lahko brez stroškov dostave prevzamete v enem izmed 24 prevzemnih mest po Sloveniji, vsa prevzemna mesta si lahko ogledate na priročnem zemljevidu. Odpelji me do zemljevida.

Kaj če naročim napačne pnevmatike?

V primeru, da boste naročili in prejeli pnevmatike, ki niso primerne za vaš avtomobil, nas o tem obvestite v roku 14 dni. Zakon vam namreč daje možnost, da nerabljene in nepoškodovane pnevmatike vrnete na svoje stroške v spletno trgovino v roku 30 od prevzema, obvestilo o tem pa nam morate poslati v 14 dneh. Prosimo pa vas, da nam pnevmatik ne pošiljate na naš naslov z odkupnino, saj takih pošiljk ne prevzemamo.